טיולים בעולם | עם דקלה מור והמדריכים הטובים ביותר

טיולים בעולם | עם דקלה מור והמדריכים הטובים ביותר.
זה המקום לשתף בכל מיני: הגיגים, תובנות, מתכונים, דברים טובים ומעניינים , ועוד ועוד.


4 בספטמבר 2010

קצת על שירות לקוחות

הפעם רציתי לשתף אתכם ב"חוויית" שירות לקוחות שעברתי עם אחת מהחברות המובילות במשק.

בעוונותי, אני חובבת מזוודות טובות. ואני גם משתמשת בהן, כמו שאתם בטח מנחשים.

לפני כחודשיים החלטתי לפנק את עצמי במזוודה חדשה וטובה מתוצרת קיפלינג. מה עשיתי? קפצתי לחנות שיק תיק באילת, מה שנקרא קל"ב, ורכשתי מזוודה בסכום המטורף של 1,200 ש"ח (נכון, אפשר להאכיל בסכום הזה כמה ילדים במשך כמה חודשים).

שמחה וטובת לבב יצאתי לטיול בחו"ל עם המזוודה, אבל - שוד ושבר: המזוודה לא שרדה את הטיפול הלא-עדין של הסבלים בשדה התעופה, והגיעה ארצה כשאחת הידיות תלושה ממנה לחלוטין. התפרים לא החזיקו מעמד, וחלק מהידית שהיה מחובר בתפרים ובטבעות מתכת - פשוט נעלם (כי התפרים נפרמו...).אלא מה? רק מפני שידעתי שהמזוודות של קיפלינג עמידות באופן יוצא דופן - קניתי את המזוודה...

 השרות ה"מעולה" של אליטליה

נציגת חברת אליטליה בשדה התעופה טענה שחברת התעופה לא יכולה להיות אחראית על נזק לידית המזוודה. ובכן - היות והנזק היה בלתי סביר לחוזק שהמזוודה החדשה היתה צריכה להפגין - פניתי אל החנות באילת.


השרות ה"מעולה" של חנות שיק תיק באילת

בחנות היו אדיבים מאד (זוכרים - חנות שיק תיק באילת). לקחו את המזוודה ושלחו אותה אל הסוכן בארץ (שאז עדיין לא ידעתי את שמו). בתגובה - קבלתי טלפון מנציג הסוכן, שגער בי בטלפון על שהעזתי לפנות אליהם בתלונה, ודרש תשלום על תיקון המזוודה.

אבל לא ולא! לא רציתי מזוודה מתוקנת, רציתי מזוודה חדשה!

סירבתי, והחזירו לי את המזוודה הפגומה כפי שהיא, בצירוף מכתב המנקה אותם מאחריות.

ועכשיו - לגולת הכותרת: השרות ה"מצויין" של הסוכן של קיפלינג בארץ - אחת מחברות פישמן


היות והסוכן בארץ אינו מפרסם את זהותו, נעזרתי ברשת החברתית (פייסבוק, טוויטר) והתלוננתי ברשת. הפלא בפלא - לאחר שבוע יצר אתי קשר סמנכ"ל החברה בארץ, שלאחר דין ודברים סיכמנו שאגיע למשרדי החברה בראשל"צ עם המזוודה ואקבל מזוודה - חדשה!

אלא שבכך לא תם הסיפור: קודם כל - התברר לי שהסוכן בארץ של חברת קיפלינג הוא אותו מר פישמן שהוא הבעלים של עיתון גלובס וחברת מבני תעשיה, בין היתר. לא פחות ולא יותר.

המחסנאי שמייצג את החברה - צועק על הלקוחה
הגעתי למשרדי החברה בראשון לציון, ובעודי ממתינה לטיפול וקוראת עלונים על הפעילות החברתית העניפה שאותה חברה מבצעת, הגיע אלי אותו אדם שגער בי בטלפון על שהעזתי להתלונן, והסתבר לי שהוא המחסנאי של החברה. אתם קולטים - החברה הגדולה הזו של מר פישמן שולחת את המחסנאי לטפל בשרות לקוחות, והוא צועק עליהם בטלפון! לתומי חשבתי שהוא בא להתנצל על התנהגותו, אבל ספגתי מטח של עלבונות נוסף ממנו.

למרבה המזל הגיע נציג נוסף של החברה, וביקש ממני לבחור מהקטלוג איזו מזוודה חדשה אני רוצה. כל זאת, תוך כדי זה שהמחסנאי המסור של מר פישמן מרים את קולו וטוען בפני הנציג הנוסף כי אני קרעתי את המזוודה, ולא מגיע לי כלום, וכו' וכו'... ובכן - בחרתי מזוודה ולאחר רבע שעה קבלתי אותה.

אבל ההרגשה שלי לא השתפרה.

למה אתם נותנים לי מזוודה חדשה וצועקים עלי תוך כדי התהליך?

אתם מבינים - קבלתי מזוודה חדשה, הייתי אמורה להרגיש טוב, אבל הרגשתי על הפנים!
מה יצא לחברת קיפלינג ולסוכן המהולל שלה בארץ, מר פישמן, שבסופו של דבר קבלתי מזוודה חדשה? אני הרי חושבת, וגם כותבת עכשיו על כך, שהשרות שלהם כל כך גרוע עד שבחיים לא אקנה עוד פעם מהם! ושימשיכו לשלוח את המחסנאי המוכשר שלהם לצעוק על הלקוחות ולגעור בהם, זה ממש מועיל!

ולפני שהם מפרסמים על הפעילות החברתית המבורכת שלהם, שידאגו לשרות ללקוחות הישירים שלהם.

אז זהו - הוצאתי את כל מה שהחזקתי בבטן על שרות הלקוחות של הסוכן של קיפלינג בארץ. ותדעו בפני מה אתם עומדים אם חלילה יש בעיה במוצר: המחסנאי שלהם יצעק עליכם, וגם אם בסופו של דבר תקבלו מוצר חלופי חדש תרגישו רע.

שווה? תחליטו אתם.

ואתם מוזמנםי לכתוב לי בתגובות על איזה שרות לקוחות יוצא דופן שקבלתם - לטוב וגם לרע...

















2 תגובות:

  1. הי דקלה, גם אני חובבת קיפלינג, אבל אני מעדיפה לקנות בחו"ל...

    השבמחק
  2. היי דקלה
    כמדריך טיולים במרוקו טסתי לפני כ 3 שבועות למרוקו
    למפגש בארמון המלך ופגישות חשובות
    לצערי בטיסה מישראל לרומא עם חברת אליטליה נוסעת לא הרגישה טוב בטיסה והטייס נחת באתונה שם כבר חיכה אמבולנס להעביר אותה לבית חולים, ולהמשיך בטיסה לרומא כשעה טיסה . הטיסה היא טיסת המשך ליעדים מרוקו ארצות הברית ועוד
    לצערי הטייס הוגיע שסיים לעבוד הוא והצוות המטוס 12 שעות עבודה, נאלצנו לעבור לטרמינל באתונה כ מספר שעות עד שהגיעו טייסים וצוות מרומא להטיסנו לרומא.
    כמובן שטיסות ההמשך לא הגענו שם חיכו לנו דיילות של אליטליה והודיעו שטסים רק למחרת ונתנו שובר למלון ברומא כמובן שהיינו צריכים לחפש את מגיעים להסעות
    ואן ברשותנו בגדי החלפה כלי רחצה .
    רק למחרת טסנו ליעדנו.
    הזילות של חברת תעופה אליטליה מהגרועות שיש אן עם מי לדבר לצערי.
    אני בודק משפטית אם יש לתבוע כתביעה יצוגית את החברה.

    דוד אנקווה מדריך טיולים במרוקו
    אתר אינטרנט- www.mroc.co.il
    פיסבוק - david ankava

    davidal1@hotufi.net
    0508511076

    השבמחק